lovisacool

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Lovisa Bäckström - 20 maj 2012 19:40

hej igen bloggen nu är jag tillbaka! de här inlägget kanske blir lite konstigt men ah jag har en ny data som jag fick i dop present av mamma och pappa. ja vart skaj ag börja de har hänt en del sen jag bloggade sist men jag orkar inte skriva om allt, jag kan börja att skriva att jag har varit på konfirmations läger i helgen. ja de var både kul och inte kul men vi hade mest kul, Nathalie och jag vi hade de bäst vi hängde i hopp hela tiden och vi hade grymt kul ah förutom att vi pratade om lite alvarligare saker men de behöver vi inte gå in på tycker jag. vi jobbade med redovisningen inför nästa lördag jag tror att de var, de vart riktigt bra. jag sitter har och dunkar musik och bara chillar är as trött för nathalie och jag flummade hjärnet i natt de var as kul och lite skruvat HAHAHAHA!! i morgon är de skola vi har prov på Tisdag men jag kommer inte hinna plugga för jag ska redovisa i kyrkan på tisdag som vi inte har gjort färdigt så de måste vi göra i morgon tråååk men då får jag vara uppe sent för jag behöver plugga till no:n också fan vad sträsigt de blir fan inte kul hatar de här men snart är de sommarlov och jag konfimerars snart så då är allt över bara att hålla ut dom här sista veckorna som är kvar och fixa så att jag får betyg i alla emnen så är jag helt nöjd över mig själv har haft de kanska fufft de här året men allt fixar sig med bra vänner och familj som stöttar mig så klarar jag allt! jag älskar er!    men ah nu ska jag fixa lite hjälpa mamma och pappa om dom behöver hjälp med nått! vi hörs i morgon puss! Lovisa bäckström!    

























Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lovisa Bäckström:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards