lovisacool

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

hejsan:)

Av Lovisa Bäckström - 11 november 2011 23:15

hejsan bloggen!


jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag tänkte jag blogga litte granna  


nu stitter jag här och är med den bästaste Ida och jag har varit med dom bästaste Julia, Nathalie och sofie och tittar på Idol. André åkte ut, inte bra men jag tänkte att han kanske skulle åka ut.

men jag hoppades att Amanda F, Amanda P och Molly.. men men man kan ju inte få allt man vill eller...


fick typ damp i skolan i dag på en vis person asså inte bara jag Nathalie sofie och Ida också hahahahaha men det var inte kul men men..

han blev typ jätte lenssen på oss man såg hur ögonen blev helt tårögd..

ville inte få damp hon honom men asså han har typ snackat massa skit om oss men nu får man gå vidare även fast typ alla hatar mig..  


men nu ska jag ha kul med Ida ska väll se på nån film och prata litte grana till  

och äta litte godis till he-he-he!!



Lovisa Bäckström  



  


sööööööting asså  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Bäckström - 20 maj 2012 19:40

hej igen bloggen nu är jag tillbaka! de här inlägget kanske blir lite konstigt men ah jag har en ny data som jag fick i dop present av mamma och pappa. ja vart skaj ag börja de har hänt en del sen jag bloggade sist men jag orkar inte skriva om allt, ...

Av Lovisa Bäckström - 28 september 2011 16:11

hejsan alla söta     sorry sör att jag inte har bloggat på ett tag.. har inte haft tid.. men du är sitter jag här och skriver men har inget att skriva om men men jag får väll hit på nå   sitter och försöker få in engelska glosorna i mitt hu...

Av Lovisa Bäckström - 13 september 2011 12:20

heeeej<3   har haft utveklingssamtal för en stund sen gick bra tycker jag det tror jag att dom andra tycker också. sen åkte vi men Texaz till Runsa och K-rauta för att han skulle lungna ner sing för att han har gjort illa tasen så han ska vila...

Av Lovisa Bäckström - 12 september 2011 20:54

hejsan alla sötnosar!   nu var det länge sen men nu ska jag försöka blogga varge dag!    I dag har jag varti i skolan tråkigt som vanligt..! skulle ha gått till halv fyra men fick sluta vid halv tre    nått positivt med dagen i skolan förutom...

Av Lovisa Bäckström - 9 januari 2011 14:05

hej bloggen!!     Det var lenge sen jag bloggade men nu är jag tillbaka!!! ...

Presentation


Lovisa Bäckström:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards