lovisacool

Alla inlägg under september 2011

Av Lovisa Bäckström - 28 september 2011 16:11

hejsan alla söta  


sorry sör att jag inte har bloggat på ett tag..

har inte haft tid..

men du är sitter jag här och skriver men har inget att skriva om men men jag får väll hit på nå  

sitter och försöker få in engelska glosorna i mitt huvud men det går ju inte bra..

hade No redovisning muntligt idag men syster Sofie det gick hyfsat tycker jag men jag ver säkert helt röd i ansiktet haha.. men Monika värkar gilla det vi sa ella fall!

är nervör för vad jag ska få för betyg nu i 8:an...

jag kanske skriver mer idag vi får se om jag årkar..


Lovisa Bäckstrom  

Av Lovisa Bäckström - 13 september 2011 12:20

heeeej<3


har haft utveklingssamtal för en stund sen gick bra tycker jag det tror jag att dom andra tycker också. sen åkte vi men Texaz till Runsa och K-rauta för att han skulle lungna ner sing för att han har gjort illa tasen så han ska vila hen har typ stukat den.. skatkaren det är inte lätt att en litten 13 veckers valpt ska vila när han har så mycke energi..  

jag åt på MC-donals eller hur det stavas! är så mett så jag kan spricka..

ska ta tag i mina läxor som jag har tills i morgon.. inte det roligaset man kan göra på en ledig dag men det måste också göras..

ksk skriver i kväll hörs!


Lovisa Bäckström  

Av Lovisa Bäckström - 12 september 2011 20:54

hejsan alla sötnosar!


nu var det länge sen men nu ska jag försöka blogga varge dag! 


I dag har jag varti i skolan tråkigt som vanligt..! skulle ha gått till halv fyra men fick sluta vid halv tre    nått positivt med dagen i skolan förutom att träffa mina bätavänner som är det bästa med hella dagen!  

Jag,Madde,Julia,Sofie,Natta och Ida satt kvar efter vi hade slutat till halv fyra ca.

Pratade litte och käka godis mumms hahaha 

sen gick man hem fast jag ville vara med med dom! men jag var tvungen att gå hem för jag skulle äta, titta lite på läxer men jag han inte det så mycke för att jag skulle åka på hundkurs,  

åt mummms mummms mat pandkakor!

nu sitter jag här och tittar lite på tv och bara tar det lungt, i morgon blir det utv-samtal kl 9:00 gäsp ,men sen är man ledig hela dagen efter!

hörs i morgon nati nati  

Presentation


Lovisa Bäckström:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards