lovisacool

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Rubrik saknas

Av Lovisa Bäckström - 1 oktober 2010 21:27

hej bloggen<3

 

jag vet att jag inte har bloggat på länge men nu ska jag göra det<3333

 

idag vaknade jag kl 6:30 och gorde det vanliga kläde på mig och åt frukost sen gav jag mina marsvin mat dom ska ju också äta haha och jag tittade litte på tv också<3:)sen gick jag och möte ida jag brukar gå med julia också med hon började mycke senare en jag och ida.När jag hade möt ida så gick vi till skolan försa lektionen hade vi prest jag hade syslöjd jag böjade med tumen till mina lovikkavantar. Efter första lektionen hade vi no då gick ida och jag titt nåt som häte studion det var tråkikt sen hade vi matte vi hade matte-läxa tills i dag den var väldigt svår sen hade vi idrott förs hade vi tiori sen joggade vi runt ån två gånget det var rätt så jobigt.Efter det hade vi lunch det var inte så gått men jag åt en då när vi åt så fick kony damp han blev jätte arg på några han putade Tim såhan fög jag fatar inte varför han blev arg.sen hade vi no igen fast vi jobbade typ inet för vi pratade mäst det gorde typ alla haha. efter skolan åkte jag till tunapark med ida,julia och manna. ida jag och julia köpte en tröja på bickbook den var turkås den är jätte fin:) minna jag och ida fikade med kladkaka och gräde det var jätte gott sen gick vi typ i alla afärer när minna hade åkt hem sate vi oss på en bänk och tittade på mäniskor  som gick förbi och komenterade dom det var hur kul som hälst

 

 

 

 

 

hej då<33 ses    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Bäckström - 20 maj 2012 19:40

hej igen bloggen nu är jag tillbaka! de här inlägget kanske blir lite konstigt men ah jag har en ny data som jag fick i dop present av mamma och pappa. ja vart skaj ag börja de har hänt en del sen jag bloggade sist men jag orkar inte skriva om allt, ...

Av Lovisa Bäckström - 11 november 2011 23:15


hejsan bloggen!   jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag tänkte jag blogga litte granna     nu stitter jag här och är med den bästaste Ida och jag har varit med dom bästaste Julia, Nathalie och sofie och tittar på Idol. André ...

Av Lovisa Bäckström - 28 september 2011 16:11

hejsan alla söta     sorry sör att jag inte har bloggat på ett tag.. har inte haft tid.. men du är sitter jag här och skriver men har inget att skriva om men men jag får väll hit på nå   sitter och försöker få in engelska glosorna i mitt hu...

Av Lovisa Bäckström - 13 september 2011 12:20

heeeej<3   har haft utveklingssamtal för en stund sen gick bra tycker jag det tror jag att dom andra tycker också. sen åkte vi men Texaz till Runsa och K-rauta för att han skulle lungna ner sing för att han har gjort illa tasen så han ska vila...

Av Lovisa Bäckström - 12 september 2011 20:54

hejsan alla sötnosar!   nu var det länge sen men nu ska jag försöka blogga varge dag!    I dag har jag varti i skolan tråkigt som vanligt..! skulle ha gått till halv fyra men fick sluta vid halv tre    nått positivt med dagen i skolan förutom...

Presentation


Lovisa Bäckström:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards