lovisacool

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Rubrik saknas

Av Lovisa Bäckström - 13 september 2010 16:00

hej bloggen<3

 

idag vaknade jag kl 6:35 och sen gick jag ner och och åt frukost och gorde de vanliga käde på mig och titta på tv och gav mina marsvin mat och ringde ida och gick sen till skolan första lektionen hade vi samtid inte kul. sen hade vi vet ej men sen hade vi matte och svenska vi hade matte och den handra grupen hade svenska.lunch och idrot språk sen sluade vi.

 

 

 

hemma<3

nu siter jag vid datan och blogger och tittar på tv jag ska städa mit ruma så jävla tråkit  sen ska vi äta mat kötförsås och spageti. nu har jag inte mer att skriva om hopas att jag kan skriva mer

 

hej då<333 skriver i morgon<333333  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Bäckström - 20 maj 2012 19:40

hej igen bloggen nu är jag tillbaka! de här inlägget kanske blir lite konstigt men ah jag har en ny data som jag fick i dop present av mamma och pappa. ja vart skaj ag börja de har hänt en del sen jag bloggade sist men jag orkar inte skriva om allt, ...

Av Lovisa Bäckström - 11 november 2011 23:15


hejsan bloggen!   jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag tänkte jag blogga litte granna     nu stitter jag här och är med den bästaste Ida och jag har varit med dom bästaste Julia, Nathalie och sofie och tittar på Idol. André ...

Av Lovisa Bäckström - 28 september 2011 16:11

hejsan alla söta     sorry sör att jag inte har bloggat på ett tag.. har inte haft tid.. men du är sitter jag här och skriver men har inget att skriva om men men jag får väll hit på nå   sitter och försöker få in engelska glosorna i mitt hu...

Av Lovisa Bäckström - 13 september 2011 12:20

heeeej<3   har haft utveklingssamtal för en stund sen gick bra tycker jag det tror jag att dom andra tycker också. sen åkte vi men Texaz till Runsa och K-rauta för att han skulle lungna ner sing för att han har gjort illa tasen så han ska vila...

Av Lovisa Bäckström - 12 september 2011 20:54

hejsan alla sötnosar!   nu var det länge sen men nu ska jag försöka blogga varge dag!    I dag har jag varti i skolan tråkigt som vanligt..! skulle ha gått till halv fyra men fick sluta vid halv tre    nått positivt med dagen i skolan förutom...

Presentation


Lovisa Bäckström:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards